یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ |۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 11, 2024
تصاویر/ اردوی تربیتی-سیاحتی فرزندان کارکنان هوانیروز شهید وطن پور

حوزه/ حجت الاسلام کیانی از برگزاری اردوی یک روزه تربیتی- سیاحتی صد نفر از فرزندان کوی سازمانی مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور خبر داد.

حجت الاسلام رضا کیانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، ضمن تاکید بر توجه همزمان به موضوعات دینی وعقیدتی کارکنان و پایوران مرکز آموزشی هوانیروز شهید وطن پور و مسائل تربیتی فرزندان کوی سازمانی توسط واحد عقیدتی سیاسی گفت:هر سال با آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس، به منظور غنی سازی اوقات فراغت تابستان، طرح های مختلف و متنوع فرهنگی ویزه رده سنی کودکان و نوجوانان برنامه ریزی می شود.

وی با اشاره به حفظ و ارتقای نشاط کودکان و نوحوانان در این شرایط جامعه، افزود: این نشاط و شادابی برای کودکان و نوجوانان جز با برنامه های تفریحی- ورزشی محقق نخواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش شهید وطن پور هوانیروز عنوان کرد: بر این اساس اردوی یک روزه تربیتی- سیاحتی ویژه این رده سنی در مرکز آموزش شهید وطن پور هوانیروز برگزار شد که حدود ۱۰۰ نفر از فرزندان کوی سازمانی مرکز آموزش شهید وطن پور در این اردو شرکت کردند.

وی تشریح کرد: اجرای برنامه های کوه‌پیمایی، حضور در کنار قبور شهدای گمنام صفه، اقامه نماز جماعت، برگزاری مسابقات فرهنگی و دعوت از کارشناس کودک و نوجوان و در پایان با همکاری شهرداری منطقه ۶ اصفهان حضور در شهر رویاها و استفاده از بازی‌های تفریحی برای فرزندان تدارک دیده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha